Trening z dzieckiem w nosidełku

„Nie mam czasu trenować, bo nie mam z kim zostawić dziecka” – wiecie ile razy ja słyszałam ten tekst od innych kobiet? Mnóstwo! I… uważam, że to jedna z wielu wymówek! Bo można TRENOWAĆ Z DZIECKIEM. Fakt, że bywa to niełatwe, wymaga nabrania wprawy, a przede wszystkim wymaga sporej determinacji. Ale można – naprawdę i mam nadzieję, że przekonam Was do tego! Ja… musiałam się przekonać.

Jestem bardzo zdeterminowaną babą i kiedy w związku z wykańczaniem nowego mieszkania i wiszącą nad nami przeprowadzką „na dniach” okazało się, że naprawdę (poza bieganiem z wózkiem w ramach spaceru) nie bardzo mam czas na trening, po prostu musiałam coś z tym zrobić! Córeczka skończyła niedawno 5 miesięcy i od dwóch w wielu sytuacjach codziennych ratuje mnie nosidełko! Dlatego pomyślałam, że mogę je wykorzystać również do zrobienia TRENINGU SIŁOWEGO kiedy nie mam możliwości zostawienia dzidzi pod opieką zajętego taty.

Maluch waży już prawie 7 kilogramów – to więcej niż mój najlżejszy kettlebell – jest zatem pole do popisu 🙂 I, mam nadzieję inspiracja dla innych mam – dziewczyny – CHCIEĆ TO MÓC 💪💪💪

#MORHERPOWER !!! Jedziemy z tematem – #NIEMANIEMOGE !!! Trenujemy z dzieciaczkami!

Trening z niemowlakiem (w nosidełku) od 3 miesiąca:

Będzie Ci potrzebne nosidełko z dzieckiem :), theraband długi (lekki opór) i mini-theraband. No i trochę miejsca – może być w ogrodzie, w parku, w domu lub na placu zabaw jeśli masz jeszcze starsze dzieci 🙂

Przysiad z dzieckiem w nosidełku – pracują mięśnie czworogłowe ud i pośladkowe.

Zakrok z dzieckiem w nosidełku – pracują mocno mięśnie pośladkowe i uda.

Unoszenie ramienia z oporem theraband – pracują mięśnie naramienne, ramienne.

Odwodzenie nogi w tył z taśmą mini-theraband – pracują mięśnie pośladkowe (głównie pośladkowy wielki) i mięśnie dwugłowe ud.

Monster walk boczny z taśmą mini-theraband – pracują mięśnie pośladkowe średni i wielki, mięśnie czworogłowe ud.

Monster walk przód – tył – pracują mięśnie łydek, piszczelowe, mięśnie czworogłowe ud.

Jednoręka pompka w podporze o drzewo/ ścianę/ słup – pracuje intensywnie mięsień trójgłowy ramienia (triceps).

Wykroki dynamiczne na przód (w spacerze) – pracują intensywnie mięśnie ud, pośladków, mięśnie biodrowo-lędźwiowe, mięśnie stabilizujące (core).

Wykrok statyczny – jw. ; w nieco mniejszym stopniu pracują mięśnie stabilizujące ponieważ łatwiej utrzymać równowagę stojąc w jednej pozycji. To wersja dla mam tych dzieciaczków, które są wrażliwe na intensywne ruchy 🙂

To jeszcze nie wszystkie ćwiczenia, które można robić z dzieckiem w nosidełku! Można też wziąć hantle i „robić bicka”, rozpiętki czy wyciskanie nad głowę. Pokazałam Wam trening do wykonania przy minimalnej ilości sprzętu – potrzebujecie jedynie gum oporowych, które po pierwsze są tanie, a po drugie łatwo włożyć je w kieszeń i zabrać ze sobą na spacer.

Powodzenia!

One thought on “Trening z dzieckiem w nosidełku

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: