Ćwiczenia na brzuch z kettlebell

Chcesz mieć piękny wyrzeźbiony brzuch z widoczną „kratką”? Przestań robić setki „brzuszków” przy drabince na siłowni! Zamiast tego wrzuć do treningu dwa rodzaje ćwiczeń: deski (im bardziej urozmaicone tym lepszy efekt) na mięśnie głębokie tzw. core oraz ćwiczenia na brzuch z obciążeniem! Tym razem skupię się na pokazaniu ćwiczeń z obciążeniem, które angażują mięśnie brzucha. Nie wszystkie będziesz mógł / mogła robić od razu ponieważ niektóre są bardziej zaawansowane. Większość ćwiczeń ma swoje łatwiejsze wersje (lub zamienniki) więc jeśli zależy Ci na kompleksowym treningu „środka” zapraszam do mnie na treningi 🙂 Przy nakładzie twojej pracy efekt gwarantowany 🙂

Ci, którzy regularnie śledzą moje posty w mediach społecznościowych, wiedzą, że uwielbiam trening z kettlebell. Nieraz pisałam o tym, że ten prosty odważnik ma naprawdę mnóstwo zastosowań i trening z nim przynosi o wiele więcej korzyści niż ten z hantlami czy innymi „cudami”. W moim treningu przedstawionym poniżej korzystam z kettlebell o wadze 8 kg.

UWAGA: Zawsze przed treningiem z obciążeniem wykonaj solidną rozgrzewkę!

Mocny brzuch – 5 ćwiczeń z kettlebell:

Wiatrak: ćwiczenie na mięśnie skośne brzucha

Spięcia brzucha z obciążeniem: ćwiczenie na mięsień prosty brzucha

Skręty tułowia z obciążeniem: ćwiczenie na skośne mięśnie brzucha

V-seat: ćwiczenie na dolne partie brzucha

Skłony boczne z kettlebell: ćwiczenie na skośne mięśnie brzucha

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: