Szybki trening bez sprzętu FILM

Nie masz czasu na skomplikowany trening trwający godzinę a niekiedy dłużej? Nie masz dostępu do siłowni? A może nie masz kasy na karnet albo zwyczajnie nie potrafisz korzystać z „tych wszystkich maszyn”? A może tak jak ja masz małe dziecko i możesz zrobić trening tylko wtedy kiedy na chwilę zaśnie na spacerze w ciągu dnia?

Wszystko jedno jaki jest powód, dla którego potrzebujesz szybkiego treningu, który w kilku ruchach „ogarnie” większość mięśni w twoim ciele i sprawi, że twój metabolizm wskoczy na wyższy poziom. Jeśli zastanawiasz się czy istnieje taki trening to odpowiem – TAK! Można ćwiczyć krótko i intensywnie i to przyniesie efekty pod warunkiem, że będziesz:

  • ćwiczyć regularnie
  • co jakiś czas zmieniać zestaw ćwiczeń; utrudniać

Dziś proponuję Ci jeden set ćwiczeń ogólnorozwojowych obejmujący wiele mięśni całego ciała. Są tu również ćwiczenia kondycyjne, które mają za zadanie sprawić, że przestaniesz sapać wchodząc po schodach.

Zestaw składa się z kilku ćwiczeń:

  • Wspięcia na ławkę
  • Przysiady
  • Przysiady z wyskokiem do góry
  • Deska wysoka ze skłonem do stopy
  • Niepełne burpee
  • Równoważnia na mięśnie brzucha

Każde ćwiczenie wykonujesz od 4 do 10 powtórzeń (w zależności od stopnia wytrenowania) BEZ PRZERW POMIĘDZY ĆWICZENIAMI. Odpoczywasz po skończonej sekwencji wszystkich ćwiczeń. Następnie powtarzasz set od 3-5 razy.

UWAGA – przed rozpoczęciem treningu rozgrzej podstawowe mięśnie i stawy. Zwróć uwagę szczególnie na stawy barkowego, kolanowe i skokowe, bo to one najczęściej ulegają kontuzjom.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: